Gyakori kérdések

Szállítási idő:

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-8 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben folyamatosan tájékoztatjuk.
Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldd el rendelésed online és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.

Szállítás díja:

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja.

  • 30.000Ft alatti rendelés esetén: 1.890 Ft bruttó
  • 30.000Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
  • Dombóváron a kiszállítás ingyenes!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Az elállást nem kell indokolni: A fogyasztó vásárlástól számított 15 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy jogosult vagy azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

Ki minősül fogyasztónak:
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Te a céged nevében vásároltál, a cége nevére kérted a számlát, akkor sem Téged, sem a cégedet nem illetik meg a fogyasztói jogok!

Hogy fizethetek?

  • Online bankkártyás fizetés
  • Utánvét, fizetve a futárnak
  • Előre utalás